Gästebuch

Kommentare: 11
  • #11

    Rüegsegger Christian (Dienstag, 03 Oktober 2017 10:16)

    Das Fest ist gelungen und das Publikum begeistert! Das Puzzle setzt sich aus vielen verschiedenen Teilen zusammen, aber miteinander ist nicht nur beim singen wichtig. Vorbereitung, einrichten, aufstellen, aber auch wieder abbrechen und wegräumen hat alles so gut funktioniert. Alle haben dermassen mitgeholfen, auch die Frauen und die Kinder als wären sie Vollmitglied. Ist nicht selbstverständlich und lobe ich hoch! Diese Harmonie hilft der guten Harmonie beim singen und ist deshalb für mich wichtig. Wollen wir doch dabei bleiben, Kleinigkeiten vertragen oder besprechen, einander nehmen wie wir sind.
    Ich danke von ganzem Herzen für das alles, es macht alles so viel leichter, bin sehr stolz auf euch!
    Euer Dirigent Christian Rüegsegger

  • #10

    Rüegsegger Christian (Montag, 19 Dezember 2016 11:28)

    Mit dem Ausklang am 10. Dezember haben wir das Jahr 2016 abgeschlossen und gleichzeitig das Jubiläumsjahr eingeläutet.
    Ich danke euch für den Fleiss und den guten Besuch der Proben oder anders gesagt für's mithelfen etwas zu erreichen. Der gute Gesang und das Theaterspielen ist unser Kapital wie beim Eishockey das gute Spiel.
    Ich wünsche euch allen, auch den Familien alles Gute im neuen Jahr und ganz schöne Festtage! Christian

  • #9

    Barbara Schluchter (Montag, 15 Februar 2016 21:20)

    Liebs Moosegg-Chörli,
    Ganz härzlechi Gratulation zu dere super coole, interessante u üsserscht informative Homepage... Macht richtig Fröid da chly ine ds luege!!
    I wünsche öich witerhin vil Fröid am Singe!
    Mit eme liebe Jodlergruess Barbara Schluchter , Trachtenchörli Thierachern

  • #8

    Rüegsegger Christian (Donnerstag, 10 Dezember 2015 16:37)

    Konzärt u Theater isch verbi, es tüechtmi u o viu Lüt hei mir das gseit, schön u luschtig sigis gsi. Ig danke öich füre Fliss, Weue u Zämearbit. O der Probebsuech u Disziplin isch s'bemerke. Für au das viele Dank, aues Guete im Chörli, i der Familie, Daheim, ja eifach immer u überau. Schöni Feschttage u zum Nöijahr viel Glück!

  • #7

    Sile Wüthrich (Dienstag, 20 Oktober 2015 13:33)

    Am Sunntig, dr 18. Oktober, hei mir mit üsem Jodlerkamerad, Walter Siegenthaler, si 65. Geburtstag dörfe fyre. Äs isch ä sehr schöne Sunntig gsi u mir si extrem verwöhnt worde! Mit feiner Bärnerplatte, Dessertbuffet u umrahmt mit lüpfiger Örgelimusik. Walter, no mau härzleche Dank

  • #6

    Sile Wüthrich (Mittwoch, 24 Juni 2015 23:30)

    Sälü zäme
    Ds Wucheänd ds Hasli isch verbi
    u mir hei o dörfe drbi si.
    Am Fritigabe hei mir gsunge
    u äs 2 gwunne.
    Vieli schöni Stunde dörfe mir zäme verbringe
    u tüe öpe im zweite Teil o eis zäme Singe.
    I schöner Erinnerig a ds Kantonale Jodlerfescht,
    gäbe mir witerhin nume ds Bescht.

  • #5

    Rüegsegger Christian (Donnerstag, 23 Oktober 2014 12:07)

    Wes grad geit de sägets doch chli ume, d'Moosegger gä sich Müe u singe schön, reihe artig nachanang die wunderbare Tön.
    Gang chli witer vor ga läse, wenn das si wieder schöni Lieder u es schöns Theater wei ufsäge. Aus Dirigänt ha i Fröid mitne d'singe, si mache wasme seit u nid nach ihrne Gringe.
    Chum cho lose we geng chasch, mir fröie üs u mache s'Beschte drus. Tue o einisch öpis schribe hie, es macht Fröid u git Mumm, ischs nid so, de wärs de cheibe tumm.

  • #4

    Brunner Cornelia (Donnerstag, 01 Mai 2014 16:32)

    Fründe, dir sit eifach die Beschte... Äs fäggt mit öich, dir sit super!

  • #3

    gerber pia (Donnerstag, 01 Mai 2014 15:08)

    Super Homepage.Gratuliere.wünsche am chörli gäng aus guete.

  • #2

    Locher Monika (Donnerstag, 01 Mai 2014 13:30)

    Hey das isch de super schön gmacht. Wünsche aues guete. Lg

  • #1

    Rüegsegger Christian (Mittwoch, 30 April 2014 08:59)

    Liebe Jodlerkameradinnen und -kameraden, lieber Christoph

    Ein gutes und schönes Fundament für eine nützliche Homepage ist hier gelungen. Auch bei uns hält diese Art und Weise von Komunikation und Werbung Einzug. Ist ja auch gut so, wir leben nun einmal in dieser Zeit. Als die erste Zeitung gedruckt wurde, war das genau so etwas Neues. Ich bin sicher Christoph wird etwas daraus machen und den Weiterausbau pflegen. Er muss aber Bildmaterial, Daten, Geschichten und Erlebnisse auch von den übrigen Mitgliedern erhalten. Ich bitte alle Christoph in seiner guten Arbeit zu unterstützen. Es ist wie beim Singen, alle miteinander. Es ist mein Wunsch so wie wir sind zu sein, gut zu einander sein und Freude am Jodlerchörli Moosegg zu haben!
    In diesem Sinne freue auch ich mich das Chörli zu Unterstützen, schön zu singen und gute Kameradschaft zu pflegen. Alles Gute und viel Glück, sigs im Büro, i der Wärchstatt oder aus Buur u natürlich i der Familie!

    Euer Dirigent